Fiskars
Fiskars - πρωτοποριακός σχεδιασμός για να κάνει την καθημερινότητα εξαιρετική.
Fiskars είναι μια γνωστή μάρκα στον κόσμο των εργαλείων για το σπίτι και τον κήπο, με πλούσια ιστορία και μεγάλη γκάμα προϊόντων. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1649 σε ένα μικρό φινλανδικό χωριό με το ίδιο όνομα, όπου ξεκίνησε ως σιδηρουργείο. Με την πάροδο των αιώνων, το Fiskars επέκτεινε τη σειρά προϊόντων του για να συμπεριλάβει τα πάντα, από ψαλίδια μέχρι φτυάρια χιονιού, και η εταιρεία έχει γίνει ένας όμιλος premium εμπορικών σημάτων που καθοδηγείται από έναν κοινό σκοπό: πρωτοποριακός σχεδιασμός για να κάνει την καθημερινότητα εξαιρετική. Αλλά ακόμη και τώρα πολλά από τα δημοφιλή προϊόντα Fiskars σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και δοκιμάζονται στη Φινλανδία.
Η ιδέα πίσω από τα προϊόντα
Η αποστολή του Fiskars - ως παγκόσμιας στέγης για μάρκες με γνώμονα το σχεδιασμό - είναι να δημιουργεί καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που κάνουν τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη και πιο ευχάριστη. Σύμφωνα με το Fiskars όλα τα πράγματα, ακόμη και τα πιο απλά, μπορούν να γίνουν καλύτερα και εξυπνότερα. Γι' αυτό πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα καλοσχεδιασμένα εργαλεία κουζίνας, κατσαρόλες και τηγάνια από το Fiskars (όλα διαθέσιμα στο Kulina) θα κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη!
Το όραμά τους είναι να είναι ένα κορυφαίο παγκόσμιο εμπορικό σήμα στον κλάδο τους, με μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα και τις υπεύθυνες πρακτικές παραγωγής.
Fiskars σειρά προϊόντων μάρκας, βραβεία στυλ και σχεδιασμού
Fiskars είναι μία από τις κορυφαίες premium μάρκες lifestyle στον τομέα της κηπουρικής και της μαγειρικής με σκοπό την αύξηση της ανθρώπινης ευτυχίας μέσα και γύρω από το σπίτι. Η τεράστια γκάμα προϊόντων της μάρκας περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα που χρειάζεστε στην κουζίνα και τον κήπο, από το ψαλίδι με την πορτοκαλί λαβή Fiskars που αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο του λειτουργικού σχεδιασμού, μέχρι κατσαρόλες, τηγάνια, μαχαίρια κουζίνας, μαχαιροπήρουνα, ξύλινες κουτάλες μαγειρικής, σανίδες κοπής, εργαλεία κηπουρικής, τσεκούρια, πριόνια και πολλά άλλα. Τα προϊόντα τους έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον χρήστη, χρησιμοποιώντας υλικά υψηλής ποιότητας και καινοτόμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά για να είναι αποδοτικά και εύχρηστα.
Fiskarsτα προϊόντα της χαρακτηρίζονται από τον καθαρό, μοντέρνο σχεδιασμό και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά τους. Η μάρκα έχει κερδίσει πολλά βραβεία σχεδιασμού όλα αυτά τα χρόνια, όπως το Red Dot Design Award, το iF Design Award και το Good Design Award.
Fiskars έχει κερδίσει το βραβείο "Red Dot: Για ένα κλαδευτήρι, τα ψαλίδια κήπου και κλαδέματος της σειράς "PowerStepTM", το Fiskars Waterwheel XL και τα τσεκούρια Norden. Στον διαγωνισμό του 2020, βραβείο δόθηκε επίσης στα ακροφύσια & ράβδοι Fiskars Comfort, τα οποία παρέχουν μια καλά εκτελεσμένη ιδέα για αβίαστο πότισμα. Το 2018 κέρδισε για τη σειρά μαγειρικών σκευών Fiskars Norden, εμπνευσμένη από τις σκανδιναβικές μαγειρικές παραδόσεις, η οποία αναπτύχθηκε για να επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στο τηγάνισμα σε υψηλές θερμοκρασίες όσο και στο αργό μαγείρεμα των γευμάτων και διατίθεται σε δύο εκδόσεις: η μία εξ ολοκλήρου από ανοξείδωτο ατσάλι και η άλλη από χυτοσίδηρο με ξύλινα στοιχεία.
Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν τη δέσμευση του Fiskars να δημιουργεί προϊόντα που δεν είναι μόνο λειτουργικά αλλά και αισθητικά ευχάριστα και καινοτόμα.
Fiskarsψαλίδι και χρώμα
Fiskarsη επιτυχία της μπορεί επίσης να αποδοθεί στον εργονομικό χαρακτήρα των προϊόντων της και στη φιλικότητά τους προς τον χρήστη. Στη διαδικασία κατασκευής, η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογική καινοτομία και πρωτοποριακούς συνδυασμούς υλικών. Οι συσκευές κουζίνας και τα εργαλεία κηπουρικής είναι σχεδιασμένα με τρόπο που δημιουργεί ακαταμάχητη έλξη με το χρώμα Fiskars Orange® που χρησιμοποιείται για τις πλαστικές λαβές, το οποίο έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από το λανσάρισμα του εμβληματικού ψαλιδιού γενικής χρήσης το 1967. Fiskars ήταν ο πρώτος που συνδύασε τότε πλαστικό με μέταλλο για να κατασκευάσει ψαλίδι, δημιουργώντας ένα ελαφρύ αλλά ακριβές καθημερινό βοήθημα. Οι εργονομικά διαμορφωμένες λαβές έχουν συχνά περιγραφεί ως "Sensations of the ordinary" και το χρώμα έχει γίνει σήμα κατατεθέν της εταιρείας.