Επιλογές αποστολής

Delivery

Δωρεάν αποστολή από 149€.

Refresh

Δωρεάν αποστολή επιστροφών εντός 60 ημερών

Box

Άμεση αποστολή, διαθέτουμε τα πάντα σε απόθεμα

Resize

Αποστολή μεγάλων δεμάτων

Παράδοση στη διεύθυνσή σας

Είναι το δέμα πολύ μεγάλο ή πολύ βαρύ; Παραλάβετέ το με παράδοση στην πόρτα σας, σε οποιαδήποτε διεύθυνση στην Ελλάδα.

Doručení na adresu - kurýr DPD

Παράδοση στη διεύθυνσή σας - DPD courier

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα
€9,90

Βασικές πληροφορίες

  • Η παραγγελία παραδίδεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την αποστολή, μεταξύ 8:00 π.μ. και 6:00 μ.μ.
  • Όταν η παραγγελία γίνει δεκτή για αποστολή, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον σύνδεσμο για την παρακολούθηση της αποστολής σας. Η κατάσταση της αποστολής μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή στο ΕΔΩ.
  • Μπορείτε να ανακατευθύνετε την αποστολή σε άλλη διεύθυνση ή να αλλάξετε την ημερομηνία παράδοσης επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών.
  • DPD Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών της DPD στο +30 21 07 77 7279 ή στο info@dpd.gr τις καθημερινές από τις 7 π.μ. έως τις 6 μ.μ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από την εταιρεία κούριερ;

Μπορείτε να δείτε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης στις λεπτομέρειες του προϊόντος ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο καλάθι σας. Η αποστολή συνήθως παραδίδεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας.

Χάσατε την παράδοση;

Εάν η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν επικοινωνήσει μαζί σας και δεν συμφωνήσετε για μεταγενέστερη παράδοση, τοποθετεί στο γραμματοκιβώτιό σας κάποιο ειδοποιητήριο και το δέμα θα προγραμματιστεί αυτόματα για παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση 2ης αποτυχημένης προσπάθειας παράδοσης, το δέμα αποστέλλεται αυτόματα πίσω σε εμάς.

DHL logo

Παράδοση στη διεύθυνσή σας - DHL Express Hellas S.A.

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα
€9,90

Βασικές πληροφορίες

  • Η παραγγελία παραδίδεται εντός 8 εργάσιμων ημερών από την αποστολή, μεταξύ 8:00 π.μ. και 6:00 μ.μ.
  • Μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο για την παρακολούθηση της αποστολής σας στο email που σας έστειλε η εταιρεία ταχυμεταφορών μετά την αποδοχή της παραγγελίας για αποστολή. Η κατάσταση της αποστολής μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή στη διεύθυνση ΕΔΩ.
  • Μπορείτε να ανακατευθύνετε την αποστολή σε ένα από τα σημεία παράδοσης και εξυπηρέτησης της DHL, σε άλλη διεύθυνση ή να αλλάξετε την ημερομηνία παράδοσης επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών.
  • Την ημέρα της παράδοσης, η εταιρεία ταχυμεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω SMS ή e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών της DHL στο +30 210 98 90 000 ή στο ΕΔΩ καθημερινές από τις 8 π.μ. έως τις 6 μ.μ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από την εταιρεία κούριερ;

Μπορείτε να δείτε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης στις λεπτομέρειες του προϊόντος ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο καλάθι σας. Η αποστολή συνήθως παραδίδεται εντός 8 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας.

Χάσατε την παράδοση;

Εάν η εταιρεία κούριερ δεν καταφέρει να σας παραδώσει το δέμα και δεν κανονίσετε μεταγενέστερη παράδοση, το δέμα θα προγραμματιστεί αυτόματα για παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση 2ης αποτυχημένης προσπάθειας παράδοσης, το δέμα αφήνεται αυτόματα για προσωπική παραλαβή στο σημείο παραλαβής για 7 ημερολογιακές ημέρες. Η εταιρεία μεταφορών θα σας ενημερώσει σχετικά μέσω SMS και e-mail. Η παραγγελία θα αποθηκευτεί στο σημείο εξυπηρέτησης για 7 ημερολογιακές ημέρες. Στη συνέχεια θα επιστραφεί σε εμάς.

ACS logo

Παράδοση στη διεύθυνσή σας - ACS courier

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα
€9,90

Βασικές πληροφορίες

  • Η παραγγελία παραδίδεται εντός 6 εργάσιμων ημερών από την αποστολή, μεταξύ 8:00 π.μ. και 6:00 μ.μ.
  • Όταν η παραγγελία γίνει δεκτή για αποστολή, θα λάβετε ένα email από την εταιρεία ταχυμεταφορών με τον σύνδεσμο παρακολούθησης της αποστολής σας. Η κατάσταση της αποστολής μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή ΕΔΩ.
  • Μπορείτε να ανακατευθύνετε την αποστολή σε ένα από τα σημεία παραλαβής της ACS, σε άλλη διεύθυνση ή να αλλάξετε την ημερομηνία παράδοσης επικοινωνώντας με την υποστήριξη πελατών.
  • Εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή, το ποσό πρέπει να πληρωθεί σε μετρητά, ο οδηγός δεν έχει μαζί του το φορητό τερματικό για πληρωμή με κάρτα.
  • ACS Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών της ACS στο +30 210 81 90 000 ή στο ΕΔΩ τις καθημερινές από τις 8 π.μ. έως τις 4 μ.μ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από την εταιρεία κούριερ;

Μπορείτε να δείτε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης στις λεπτομέρειες του προϊόντος ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο καλάθι σας. Η αποστολή συνήθως παραδίδεται εντός 6 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας.

Χάσατε την παράδοση;

Εάν η εταιρεία κούριερ δεν καταφέρει να σας παραδώσει το δέμα και δεν συμφωνήσετε για μεταγενέστερη παράδοση, το δέμα θα προγραμματιστεί αυτόματα για παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση 2ης αποτυχημένης προσπάθειας παράδοσης, το δέμα επιστρέφεται σε εμάς.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Παράδοση στη διεύθυνσή σας - Gebrüder Weiss

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα
ResizeΜεγάλες αποστολές
€89

Βασικές πληροφορίες

  • Μεταφορά παλετών για παραγγελίες μεγάλου μεγέθους ή υπέρβαρες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της τυπικής μεταφοράς δεμάτων.
  • Η δωρεάν αποστολή για παραγγελίες από 199€ δεν ισχύει για μεγάλες αποστολές που απαιτούν μεταφορά παλέτων.
  • Τηλεφωνική ειδοποίηση πριν την αποστολή και ειδοποίηση 30 λεπτά πριν την παράδοση.
  • Ο οδηγός ξεφορτώνει την παλέτα δίπλα στην πόρτα της εισόδου ή στο δρόμο πρόσβασης. Δυστυχώς, το ανέβασμα στον επάνω όροφο δεν αποτελεί μέρος της υπηρεσίας.
  • Η παραγγελία πρέπει να εξοφληθεί εκ των προτέρων, δεν είναι δυνατή η αντικαταβολή.
  • Gebrüder Weiss μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μέσω αυτής της φόρμας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από την εταιρεία κούριερ;

Μπορείτε να δείτε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης στις λεπτομέρειες του προϊόντος ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο καλάθι σας. Η αποστολή συνήθως παραδίδεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας.

Προσωπική παραλαβή – σημεία παραλαβής

Δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να περιμένετε να φτάσει το κούριερ; Επιλέξτε ένα από τα σχεδόν 1800 σημεία παραλαβής

Packeta

Προσωπική παραλαβή - Packeta/ACS σημείο παραλαβής/BoxNow

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα
€9,90

Βασικές πληροφορίες

  • Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής δέματος βάρους έως 10 κιλών στο σημείο παραλαβής. Για τα κουτιά διανομής, το μέγεθος εξαρτάται από τη διαθέσιμη χωρητικότητά του.
  • Το δέμα θα αποθηκευτεί για έως και 10 ημέρες στα καταστήματα, έως και 3 ημέρες σε κουτιά διανομής. Εάν δεν παραλάβετε την αποστολή εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, η παραγγελία θα επιστραφεί στην αποθήκη μας.
  • Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο σημείο παραλαβής στο καλάθι αγορών στο βήμα «Αποστολή και πληρωμή».
  • Θα ενημερωθείτε για την κατάσταση της αποστολής σας μέσω e-mail (στο πρώτο e-mail θα λάβετε έναν αριθμό παρακολούθησης, σύμφωνα με τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της αποστολής ανά πάσα στιγμή ΕΔΩ.
  • Θα λάβετε έναν κωδικό παραλαβής μέσω e-mail και SMS μόλις η αποστολή είναι διαθέσιμη για παραλαβή.
  • Μπορείτε να ανοίξετε αμέσως τη συσκευασία στο σημείο παράδοσης, ακόμη και να την επιστρέψετε αμέσως εάν τα προϊόντα δεν σας ταιριάζουν για κάποιο λόγο.
  • Για να αλλάξετε την τοποθεσία παραλαβής ή να παρατείνετε τον χρόνο παραλαβής, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών της Packeta στη διεύθυνση info@packeta.com.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου από την εταιρεία κούριερ;

Μπορείτε να δείτε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης στις λεπτομέρειες του προϊόντος ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο καλάθι σας. Η αποστολή συνήθως παραδίδεται εντός 8 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας.

Περισσότερες πληροφορίες

Μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Ναι. Μπορείτε πάντα να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας στον ιστότοπο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Θα λάβετε τον αριθμό αποστολής μαζί με έναν σύνδεσμο, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την αποστολή μόλις παραδώσουμε το δέμα σας.

Τι να κάνετε εάν η αποστολή είναι κατεστραμμένη;

Κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από την εταιρεία μεταφορών, ελέγξτε προσεκτικά τα παραδοθέντα αγαθά.
Μην αποδεχτείτε μια αποστολή που φαίνεται κατεστραμμένη.
Εάν η συσκευασία ήταν άθικτη αλλά τα εμπορεύματα είναι κατεστραμμένα, πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας το συντομότερο δυνατό, αυτοί θα σας βοηθήσουν.

info@kulina.gr
+30 231 132 0456
εργάσιμες ημέρες 8:00-16:00

Θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα ή να προβάλετε μια αξίωση;

Είμαστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλής ποιότητας και η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας αποτελεί προτεραιότητα για εμάς. Αυτό ισχύει και για τη διαδικασία επιστροφών.
Στην Kulina, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγαθά έως και 60 ημέρες μετά την αγορά, αντί για την τυπική περίοδο των 14 ημερών.

Ο συνεργάτης μας που φροντίζει για την εξυπηρέτησή σας κατά τις επιστροφές ή τις καταγγελίες:

DHL

Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δωρεάν επιστροφές ΕΔΩ.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Όλα για τις αγορές KULINA