Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελία
Πληρωμή
Αποστολή
Αλλαγές, επιστροφές, παράπονα
Περισσότερες ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου

Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών το συντομότερο δυνατόν μέσω τηλεφώνου στο +30 231 132 0456, ή μέσω email info@kulina.gr.
Μετά την παράδοση της παραγγελίας στην εταιρεία courier δεν μπορούμε να ακυρώσουμε ή να τροποποιήσουμε την παραγγελία.
Εάν θέλετε να παραγγείλετε κάτι επιπλέον ή να αλλάξετε προϊόντα, θα χαρούμε να σας στείλουμε τα εμπορεύματα δωρεάν σε ξεχωριστή αποστολή, ώστε να μην χρειάζεται να περιμένετε για την παράδοση και την επιστροφή της αρχικής παραγγελίας.
Εάν έχετε παραλάβει την αποστολή αλλά δεν σας ενδιαφέρει πλέον, μπορείτε απλά να την επιστρέψετε δωρεάν.
Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής, μεταβείτε στο: https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/diadikasia-epistrophis-proionton/.

Πώς μπορώ να λάβω τιμολόγιο για την παραγγελία μου

Θα σας στείλουμε ηλεκτρονικό τιμολόγιο για την παραγγελία με email μόλις παραδώσουμε το δέμα στην επιλεγμένη εταιρεία μεταφορέας.

Πού μπορώ να βρω την κατάσταση της παραγγελίας μου

Σε περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο kulina.gr, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στην ενότητα Ο λογαριασμός μου - Οι παραγγελίες μου. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω του e-mail που καταχωρίσατε κατά τη δημιουργία της παραγγελίας. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την αποστολή στο σύστημα της εταιρείας μεταφορών - για πιο λεπτομερείς πληροφορίες επισκεφθείτε https://www.kulina.gr/kulina-2/parakolouthisi-tis-parangelias-sas/.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία τηλεφωνικώς;

Η παραγγελία πρέπει να γίνει μέσω του e-shop ή μπορείτε να μας την στείλετε γραπτώς μέσω email. Ωστόσο, θα χαρούμε να σας καθοδηγήσουμε μέσω τηλεφώνου κατά την υποβολή της online παραγγελίας, απλά καλέστε μας στο +30 231 132 0456 και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Ποιοι τρόποι πληρωμής μπορούν να χρησιμοποιηθούν

Πληρώστε με τον τρόπο που έχετε συνηθίσει. Στην Kulina μπορείτε να βρείτε όλους τους κοινούς τρόπους πληρωμής. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/epiloyes-pliromis/.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια των λειτουργιών και των συναλλαγών. Τα δεδομένα που παρέχετε κατά την εγγραφή χρησιμοποιούνται μόνο από την Kulina. Όλα τα προσωπικά δεδομένα θεωρούνται απόρρητα και αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί «Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα». Χρησιμοποιούμε προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας για την ασφάλεια των διαδικτυακών συναλλαγών.

Πώς να εξαργυρώσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι

Προσθέστε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών. Στο πρώτο βήμα του καλαθιού αγορών, επιλέξτε το πλαίσιο «Έχω εκπτωτικό κωδικό/κουπόνι δώρου». Στη συνέχεια θα δείτε ένα πεδίο, όπου μπορείτε να εισαγάγετε τον εκπτωτικό κωδικό:
Coupon
Επιβεβαιώστε με το κουμπί "Προσθήκη". Εάν ο συγκεκριμένος κωδικός έκπτωσης είναι έγκυρος, θα γίνει επανυπολογισμός των τιμών μετά την έκπτωση και θα εμφανιστεί η νέα τιμή του καλαθιού αγορών σας.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλαπλοί εκπτωτικοί κωδικοί ταυτόχρονα

Μόνο ένας κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά παραγγελία. Εξαίρεση αποτελούν οι Δωροεπιταγές - εδώ παρέχουμε τη δυνατότητα να εφαρμόσετε εκπτωτικό κωδικό και να πληρώσετε με Δωροεπιταγή ταυτόχρονα. Παρακαλούμε ενημερώστε μας γραπτώς στο info@kulina.gr, καθώς πρέπει να εφαρμόσουμε έναν από τους κωδικούς χειροκίνητα, αφού λάβουμε την παραγγελία. Αυτή η μη αυτόματη προσαρμογή περιορίζει τις επιλογές πληρωμής μόνο σε αντικαταβολή ή τραπεζική μεταφορά, καθώς μειώνουμε την τελική τιμή μετά την αποστολή της παραγγελίας

Πώς να εξαργυρώσετε μια δωροεπιταγή

Επειδή γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι μερικές φορές να διαλέξετε ένα δώρο (ειδικά αν το εν λόγω άτομο «δεν χρειάζεται πραγματικά τίποτα»), έχουμε ετοιμάσει για εσάς Δωροεπιταγές - με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ και ΜΗ τυπικές συνθήκες χρήσης. Σοβαρά! Δείτε τις λεπτομέρειες εδώ: https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/pos-na-exaryirosete-mia-doroepitayi/.

Πόσο κοστίζει η αποστολή

Το κόστος αποστολής ποικίλλει ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις ταχυμεταφορές και τα σημεία παράδοσης, συμπεριλαμβανομένου του τιμοκαταλόγου, στη διεύθυνση https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/epiloyes-apostolis/.

Είναι δυνατόν τα παραγγελθέντα εμπορεύματα να παραληφθούν αυτοπροσώπως

Υπάρχουν πολλές θέσεις στάθμευσης σε όλα τα σημεία παράδοσης. Οι παραγγελίες από το e-shop πρέπει να εξοφληθούν εκ των προτέρων, δεν μπορούν να εξοφληθούν με μετρητά επί τόπου.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης

Έχουμε όλα τα προϊόντα που βλέπετε στον ιστότοπο σε απόθεμα. Παραδίδουμε την παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη (για πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα, ο χρόνος παράδοσης είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες περισσότερο). Θα δείτε τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης στο καλάθι αγορών.

Θα πρέπει να κανονίσω την επιστροφή των προϊόντων με δικά μου έξοδα

Στείλτε τα με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών στη διεύθυνση που αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο και στείλτε μας ένα αντίγραφο της απόδειξης. Θα επιστρέψουμε το κόστος της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ: https://kulina.gr/ola-yia-tis-agores/diadikasia-epistrophis-proionton/.

Επιστρέφετε επίσης χρήματα για την αποστολή

Εάν στείλετε πίσω ολόκληρη την παραγγελία, θα επιστρέψουμε επίσης τα χρήματα για την αποστολή. Σε περίπτωση επιστροφής μόνο ορισμένων από τα προϊόντα, επιστρέφουμε μόνο την τιμή αυτών των προϊόντων.

Πότε θα λάβω τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα

Εάν πληρώσατε μέσω της πύλης GoPay/Stripe (πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, άμεση μεταφορά, GooglePay ή ApplePay), το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με τη χρεωστική/πιστωτική κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με τυπική τραπεζική κατάθεση, θα μεταφέρουμε τα χρήματα στον λογαριασμό που υποδεικνύετε στη φόρμα επιστροφής (έντυπη ή online). Η επιστροφή θα γίνει εντός 7 ημερών (το αργότερο) από την ημερομηνία παράδοσης των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων στην αποθήκη μας.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία ενός παραπόνου

Το παράπονό σας θα διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερών από την παράδοση των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε στην αποθήκη μας.

Πώς διεκπεραιώνεται η αξίωση

Στείλτε μας το προϊόν στη διεύθυνση που αναφέρεται στο άρθρο κάτω από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της αξίωσής σας στην εφαρμογή Retino. Θα λάβετε έναν σύνδεσμο μαζί με πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία αφού δημιουργήσετε το αίτημα ή όταν το δέμα σας φτάσει στην αποθήκη μας.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/diadikasia-axioseon-epistrophon/.

Πώς πρέπει να συσκευάσω τα προϊόντα για επιστροφή και τι πρέπει να περιέχει η συσκευασία

Στείλτε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, εάν είναι δυνατόν στην αρχική συσκευασία, μαζί με την έντυπη φόρμα επιστροφής (αν δεν έχετε πλέον την έντυπη φόρμα, απλώς συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα εδώ).
Συσκευάστε τα προϊόντα έτσι ώστε να μην καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Χρησιμοποιήστε εφημερίδες ή αεροπλάστ για εύθραυστα προϊόντα.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έχω λάβει τα χρήματά μου εντός 14 ημερών από την επιστροφή

Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο +30 231 132 0456 ή μέσω email info@kulina.gr, θα ελέγξουμε το ζήτημα σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα.

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω λάβει κάτι διαφορετικό ή εάν κάτι λείπει;

Ενημερώστε μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας Retino που θα βρείτε εδώ και επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο αιτήματος. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και θα σας βοηθήσουμε να τακτοποιήσετε τα πάντα σύμφωνα με τις προσδοκίες σας.

Δεν ξέρω τι μαχαίρια να διαλέξω (κατσαρόλες, τηγάνια...). Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει

Φυσικά, θα είναι χαρά μας. Αν ψάχνετε για βασικό εξοπλισμό κουζίνας (μαχαίρια, κατσαρόλες, τηγάνια, ψησταριές...) έχουμε τους απόλυτους οδηγούς αγορών για εσάς: https://www.kulina.gr/odigi-agoron/. Μπορείτε επίσης να μας στείλετε email ή να μας καλέσετε. Είμαστε εδώ για εσάς.

Θα ήθελα να επιλέξω ένα δώρο από την Kulina, μπορείτε να με συμβουλεύσετε

Θα το κάνουμε με μεγάλη ευχαρίστηση! Έχουμε ετοιμάσει μερικούς οδηγούς δώρων για εσάς - είτε ψάχνετε για δώρα για γάμο, για τον σύζυγό σας - είτε για κάποιον λάτρη της μαγειρικής ή του κρασιού, θα βρείτε πολλές ιδέες.
Ρίξτε μια ματιά στους οδηγούς δώρων μας και είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσετε να επιλέξετε κάτι χωρίς τη βοήθειά μας: https://www.kulina.gr/gift-guide/.

Μπορώ να αγοράσω μια δωροεπιταγή από εσάς

Ναι, αλλά οι δωροεπιταγές μας είναι κάτι πολύ περισσότερο από τις κανονικές δωροεπιταγές. Είναι ΥΨΗΛΩΝ στάνταρ και έχουν ΜΗ τυπικές συνθήκες χρήσης (π.χ. θα επιστρέψουμε την πλήρη αξία του κουπονιού στον παραλήπτη του, εάν αυτός ή αυτή δεν μπορεί να επιλέξει κάτι, που είναι μάλλον απίθανο). Σοβαρά!
Δείτε περισσότερα εδώ: https://www.kulina.gr/ola-yia-tis-agores/pos-na-exaryirosete-mia-doroepitayi/.

Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας

Καλέστε μας +30 231 132 0456 ή στείλτε μας email info@kulina.gr και θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτησή σας.