Διαδικασία Αξιώσεων / Επιστροφών

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

Οι επιστροφές δεν ήταν ποτέ πιο εύκολες! Έχετε πάντα τη δυνατότητα να υπαναχωρήσετε από την αγορά εντός 60 ημερών, χωρίς να αναφέρετε λόγο. Πως να το κάνετε;

 

Για προϊόντα κανονικού μεγέθους (έως 30 κιλά και μήκος 60 εκ.)

Pencil

Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφών

Συμπληρώστε την έντυπη φόρμα επιστροφών που περιλαμβάνεται στην παραγγελία σας ή συμπληρώστε την ηλεκτρονικά εδώ.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρετε το λόγο εντός 60 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Box

Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα που επιστρέφετε

Στείλτε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, εάν είναι δυνατόν στην αρχική συσκευασία, μαζί με την έντυπη φόρμα επιστροφής (αν δεν έχετε πλέον την έντυπη φόρμα, απλώς συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα εδώ).

Return

Επιστρέψτε τα προϊόντα

Στείλτε τα προϊόντα πίσω σε εμάς, θα βρείτε τη διεύθυνση παρακάτω σε αυτή τη σελίδα.

Bank

Περιμένετε την επιστροφή των χρημάτων σας

Τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα βρίσκονται στο λογαριασμό σας το αργότερο 14 ημέρες μετά την παράδοση του επιστρεφόμενου πακέτου στην αποθήκη μας.

Για υπερμεγέθη προϊόντα (πάνω από 30 κιλά και μεγαλύτερα από 60 εκ.)

Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφών όπως θα κάνατε για προϊόντα τυπικού μεγέθους και επικοινωνήστε μαζί μας στο τελευταίο βήμα για να κανονίσουμε την αποστολή.

Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών για να προγραμματίσετε μια ημερομηνία παραλαβής για αντικείμενα μεγάλου μεγέθους.
Τηλέφωνο: +30 231 132 0456 εργάσιμες ημέρες 8:00-16:00
E-mail: info@kulina.gr

Επιστροφές/παράπονα - πρακτικές πληροφορίες

  • Εάν η συσκευασία ή τα προϊόντα είναι εμφανώς κατεστραμμένα κατά την παράδοση, τραβήξτε φωτογραφίες πριν και μετά το άνοιγμα της συσκευασίας και στείλτε μας ένα email το αργότερο εντός 24 ωρών στο info@kulina.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες ως συνημμένο κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνων.
  • Ξεκολλήστε την αρχική ετικέτα αποστολής με τη διεύθυνση ή κολλήστε μια νέα ώστε να μην φαίνεται το αρχικό αυτοκόλλητο.
  • Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της επιστροφής/παραπόνου σας στην εφαρμογή Retino. Εάν έχετε συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφών/παραπόνων, θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο για να παρακολουθείτε την κατάσταση της υπόθεσής σας και για να επικοινωνήσετε αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει μια έντυπη φόρμα επιστροφών, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση της κατάστασης της επιστροφής/παραπόνου σας μετά την παράδοση της αποστολής στην αποθήκη μας.
  • Εάν έχετε πληρώσει online (πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, άμεση τραπεζική μεταφορά, Google Pay, Apple Pay), το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με την πιστωτική/χρεωστική κάρτα από τον οποίο έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με κλασικό έμβασμα, θα μεταφέρουμε τα χρήματα στον λογαριασμό που θα καθορίσετε στη φόρμα επιστροφής. Τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό σας το αργότερο εντός 14 ημερών από την παράδοση των επιστρεφόμενων αγαθών στην αποθήκη μας.
  • Η διαδικασία καταγγελιών αποτελεί μέρος των Όρων & Προϋποθέσεών μας.

Μέθοδος επιστροφής

DPD

Αποστολή με άλλα μέσα

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα

Στείλτε το πακέτο με οποιαδήποτε μέθοδο στη διεύθυνση (με δικά σας έξοδα):

Γενική Ταχυδρομική Θεσσαλονίκη
Εσωτερική Περιφερειακή (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός)
Θέση Διαλογής ΟΣΕ – Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου
54628 Θεσσαλονίκη
Ελλάδα

Γράψτε τον κωδικό 92771537 ευκρινώς στη συσκευασία σε αυτή την περίπτωση.
Χωρίς αυτόν τον κωδικό δεν μπορεί να προωθηθεί στην αποθήκη μας.

Στείλτε μας την απόδειξη αποστολής στο info@kulina.gr, θα επιστρέψουμε τα χρήματα για την αποστολή.

Επιστροφές και παράπονα - ηλεκτρονικές φόρμες επιστροφής

Στο πρώτο βήμα, επιλέξτε τον τύπο υπόθεσης που θέλετε να ανοίξετε. Για να ξεκινήσετε, θα χρειαστείτε τον αριθμό παραγγελίας και το email που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία.

 

Συχνές Ερωτήσεις

Πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα με δικά μου έξοδα;

Παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, επίσης όσον αφορά την επιστροφή προϊόντων.
Στείλτε μας ένα αντίγραφο της απόδειξης και θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής.

Πότε θα λάβω τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα προϊόντα;

Εάν πληρώσατε μέσω της πύλης GoPay/Stripe (πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, άμεση μεταφορά, GooglePay ή ApplePay), το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με τη χρεωστική/πιστωτική κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με τυπική τραπεζική κατάθεση, θα μεταφέρουμε τα χρήματα στον λογαριασμό που υποδεικνύετε στη φόρμα επιστροφής (έντυπη ή διαδικτυακή). Η επιστροφή θα γίνει εντός 14 ημερών (το αργότερο) από την ημερομηνία παράδοσης των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη μας.

Πώς πρέπει να συσκευάσω τα προϊόντα για επιστροφή και τι πρέπει να περιέχει η συσκευασία;

Στείλτε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, εάν είναι δυνατόν στην αρχική συσκευασία, μαζί με την έντυπη φόρμα επιστροφής (αν δεν έχετε πλέον την έντυπη φόρμα, απλώς συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα εδώ).
Συσκευάστε τα προϊόντα έτσι ώστε να μην καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Χρησιμοποιήστε εφημερίδες ή αεροπλάστ για εύθραυστα προϊόντα.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν έχω λάβει τα χρήματά μου εντός 14 ημερών από την επιστροφή;

Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο +30 231 132 0456 ή μέσω email στο info@kulina.gr και θα ελέγξουμε το ζήτημα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων άμεσα.

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω λάβει κάτι διαφορετικό ή εάν κάτι λείπει;

Ενημερώστε μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας Retino που θα βρείτε εδώ και επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο αιτήματος. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και θα σας βοηθήσουμε ώστε όλα να επιλυθούν σύμφωνα με τις προσδοκίες σας.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Όλα για τις αγορές KULINA